top of page

ניקוי רעלים ששינה את המראה והלוק של קליניקה מובילה בתחום הנטורפתיה

הרבה זמן שאני קוראת ועוקבת אחרי כל מיני שיטות תזונה שונים ומהפכים שאנשים עושים. זה תמיד מדהים אותי לראות את תמונות הלפני- אחרי , בדיוק כמו דירות וחללים שעוברים מהפך גדול. פוסט של מעצבת תכשיטים אהובה עלי, חשף אותי ל DETOX21 של הגר שפר, נטורפתית מובילה בתחום המזון בעלת חברת EATGOOD.

לראשונה קראתי על ניקוי רעלים שפוי, הגיוני וממש לא מאיים כמו שזה נשמע, כי אם להודות על האמת, שילוב המילים האלה, תמיד התחבר לי למשהו נוזלי ולא משביע במיוחד.

החלטתי שאני נותנת לזה צ'אנס ומצרפת גם את בעלי ויחד יצאנו ל- 3 שבועות מאתגרים אבל ממש מתגמלים ומספקים. בסוף התהליך נפרדנו ממספר קילוגרמים אך הוספנו לחיינו הרבה מתכונים ויתרונות ואימצנו אורח חיים חדש, משביע ומהנה ממש.

הרגשתי שאני רוצה לעשות טוב ולהחזיר בחזרה למי שאחראית על השינוי הזה בחיי.

יצרתי קשר עם הגר וקפצתי לראות את הקליניקה והתרגשתי לפגוש ולהכיר את מי שעומדת מאחורי האג'נדה והתורה הזו.

הצגתי את עצמי והצעתי להגר לעשות עבורה מהפך כמעט כפי שהיא עשתה לי ולביתי. לשמחתי היא הסכימה והפקידה את הקליניקה שלה בידיי.

הקלינקה לפני:

הקליניקה לפני

ניצול מקסימלי של איקאה סייל, שבמקרה נפל באותה תקופה, מציאת הפריטים הנכונים ושילובם עם אלמנטים קיימים, וחיבור בין עולם התוכן של מזון ונטורפתיה, יצרו את החלל הזה ששינה את פניו לחלוטין!

הצבע הורוד מהלוגו השתלב נהדר עם הצבע הירוק שהגיע מהצמחייה ומהצלחות שנתלו על הקיר.

הפריטים והפרטים הקטנים:

הקליניקה אחרי

לסיום, בתקציב לא גדול במיוחד אך ביצירתיות רבה ושילובים נכונים קונספטואלית, הקליניקה קיבלה מראה ולוק חדש ומהפך ענק! כמעט כמו זה שהלקוחות והמטופלים של הגר עוברים תחת ידיה המקצועיות והמסורות.

bottom of page